Matsedeln

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Neta - 2 november 2011 23:50

Ja oftast har vi nog något sånt till maten, bulgur, qinoa och risoni går väl också under det. Men idag blev det inte så och man blir ju faktiskt mätt ändå, jag blev så mätt att jag måste lämna och då åt jag mest proteiner och bra sådana. Att börja käka sån kost för alltid är inte aktuellt men nu när vi äter rester så går det bra. Idag tog vi det sista av festkycklingen men fick stödköpa lite färdiggrillat från affärn också. Så åt vi bara lite bröd och mozzarellakulor till, ja grönsaker förstås men ändå. Jag blev väldigt mätt iaf . Ska strax käka upp det jag inte orkade för nu börjar det suga i magen igen. Kanske en av nackdelarna att vi inte åt så mkt kolhydrater till.


I morgon är vi utslängda hemifrån då dotra ska ha maratonfilmdag från kl 13, dom ska kolla 8-10 filmer och käka tacopaj. Vi far väl till Västerås och shoppar loss lite och äter väl på nån krog så i morgon kommer ingen matblogg.   

Presentation

Netas matprat

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards